Mapa webu
Stránky bez zařazení
- Produkt
- Všechny stránky jsou přiřazeny
Portfolio
Produktová fotografie; e-shop
Probudili jsme se do světa po krizi. Není potřba brečet.Začněme znova propagovat co nejlépe své výrobky v katalogu i na e-shopu je poviností. Ve velké konkurenci se vybírá právě podle "obrázku". Fotografie a produkty..čtěte více
Top 12
V tomto albu vám rád předvedu 12 produktových fotografií, které jsem nezařadil ani do fotografií skla, ani do fotografií produktu. Prostě 12 fotografií, které vám chci ukázat jako inspiraci. Podívejte se, chtěli byste..čtěte více
Food a jídlo
Fotografie jídla je podceňovanou kapitolou.
Ponechme stranou "vietnamské talíře" z rychlých občerstvoven. Dobře odvedená a nastylizovaná "Food" foto vám jistě pomůže zvýšit chuť na váš oblíbený pokrm...čtěte více
Sklo; křehká krása
Fotografie skla, krásná jemná práce v bílých rukavičkách. Zrcadlící se odlesky a třpit. práce z horizontem. Fotografování se zatajeným dechem. Výsledek křehká krása. Chcete tu mít taky skleničku?čtěte více
Architektura
Fotografie interiérů i exteriérů. Výběr z fotografování architektury pro zákazníky, stavební firmy, hotely, zámky, ale i realitní kanceláře. Samostaně stojí dlouhodobé fotografování Svijanského zámku po dobu jeho..čtěte více
Sutnar
Ladislav Sutnar, česká avantgarda, Krásná jizba. Snad nejkrásnější práce bylo zfotografování největší a nejkompletnější sbírky tohoto období. Ze stovek motivů předkládám výběr skla a porcelánu. Inspirací mi byl Josef..čtěte více
Reklamní fotografie
Reklamní fotografie, image foto, produktová fotografie realizovaná pro různou klientelu a projekty. Důležitou a nespornou stránkou je estetika reklamní fotografie, její čitelnost a kvalita samotné reklamní fotky.čtěte více
Produktová nebo taky užitková fotografie,
reklamní foto, focení skla, porcelánu, lesklých předmětů, toť alchymie fotografa. Špatným vyfotografováním si můžete pokazit výsledek své práce. K čemu je skvělý výrobek, jedno jestli lahev s vínem, skvoucí zákusek, výlisek ze stroje nebo upravený pokoj penzionu, nad kterým strávíte velké množství drahoceného času, když konkurence má levnější "šmejd", ale daleko lépe nafotografovaný.
Nešetřete na své propagaci. Jak pan Ford pravil: "kdybych měl poslední 3 dolary, 2 z nich dám do reklamy!"
Můj ateliér a lidé kolem něj mají dlouhodobou zkušenost a spoluprací jenom získáte. Můžeme se domluvit na konkrétních krocích realizace, tak aby vyhovovaly vaší firmě.
Na ceny jde uplatnit tzv. Náhradní plnění § 81 novelizovaného zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb.
Pokud přemýšlíte nad tím, že si chcete některé výrobky fotografovat sami, doporučujeme navštívit sekci Kurzy.
Listujte v albech a nechte se inspirovat, jsem tu pro vás.